Keresés
Válasszon kategóriát
    Menü Zárja

    Általános Szerződési Feltételek

    Az EspressoServis s. r. o., székhelyű cég üzleti feltételei 58, 392 01 Zvěrotice, IČ 28061896, CZ28061896 adószám, a České Budějovice-i Regionális Bíróságnál vezetett C 14954 rovat (a továbbiakban: "EspressoServis" vagy "az eladó").

    I. Általános rendelkezések

    1. Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: „Általános Szerződési Feltételek”) az eladó ügyfeleire (a továbbiakban: „vevő”) vonatkoznak. Jelen szerződési feltételek rögzítik, hogy a jelen feltételek mely részei vonatkoznak a fogyasztókra és melyek a vállalkozókra. A jelen Általános Szerződési Feltételek nem ilyen megjelölésű részei csak akkor érvényesek, ha a vásárló fogyasztó.

    2. A feltételek szabályozzák az eladó és a vevő között az eladó webáruházán keresztül megkötött adásvételi szerződéssel kapcsolatban vagy annak alapján keletkező kölcsönös jogokat és kötelezettségeket, valamint az eladó és a vevő közötti, az eladóval vagy a vásárlással kapcsolatos jogviszonyt. az eladó és a vevő között az eladó által az áru garancián kívüli szervizelésére vagy nem garanciális javítására (a továbbiakban: "garancián kívüli szerviz") kötött munkaszerződés alapján. Ha a jelen feltételekben nincs kifejezetten rögzítve, hogy a feltételek adott része munkavégzésre irányuló szerződésre vonatkozik, akkor a jelen feltételek ilyen része csak a vásárlással összefüggésben vagy annak alapján keletkezett jogviszonyokra vonatkozik. szerződést, kivéve, ha a jogszabályok kötelező rendelkezései szerint a munkára vonatkozó szerződésekre is nem vonatkoznak. A terminológia egyszerűsítése érdekében az EspressoServis s.r.o a garancián kívüli szolgáltatásra vonatkozó munkaszerződéshez kapcsolódó jogviszonyban is eladóként, ügyfeleiként pedig vevőként hivatkozunk.

    3. Az online áruházat az eladó a http://www.espressoservis.hu/ internetes címen található weboldalon üzemelteti (a továbbiakban: "webhely"). Jelen szerződés alkalmazásában az áruk elsősorban kávégépek, azok tartozékai, vagy kávéfőzőgépek és kávé tisztítószerek. Alternatív megoldásként más áruk, amelyeket az eladó felvesz a választékába.

    4. Az adásvételi szerződés vagy a munkavégzésre irányuló szerződés megkötésével a vevő kifejezi, hogy egyetért a feltételekkel, és megerősíti, hogy azokat megfelelően megismerte. A vevő az adásvételi szerződés vagy a munkavégzésre irányuló szerződés megkötése előtt kellően tájékozott ezekről a feltételekről, és lehetősége van megismerni azokat.

    5. Az üzleti feltételektől eltérő rendelkezéseket adásvételi vagy munkaszerződésben lehet megtárgyalni. Az adásvételi szerződésben vagy a munkaszerződésben szereplő eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen feltételekben foglaltakkal szemben.

    6. Az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során az eladó üzleti tevékenysége részeként jár el. Az eladó olyan vállalkozó, aki árukat vagy szolgáltatásokat szállít a vevőknek.

    7. A feltételek szövegét az eladó megváltoztathatja, kiegészítheti. Az ilyen változtatások azonban csak azokra a szerződésekre vonatkoznak, amelyeket a feltételek módosításának közzététele után kötöttek.

    8. A megkötött szerződést az eladónál tároljuk, és az eladó kérésre hozzáférést biztosít a fogyasztó számára. A szerződés cseh nyelven köthető. A szerződés megkötéséhez vezető egyes technikai lépések leírása az alábbiakban és az eladó honlapján található. Ha a rendelés leadása előtti adatbevitelkor hibák jelennek meg a rendszerben, a vevő értesíti az eladót, aki intézkedik.

    9. Jelen szerződés alkalmazásában az árlista az eladónak az https://www.espressoservis.hu/help

    10. Az I. cikk (3)–(9) bekezdésének rendelkezései mind az adásvételi szerződésre, mind a munkaszerződésre vonatkoznak, mind a fogyasztókkal, mind a vállalkozókkal fennálló kapcsolatokban.

    II.1 Adásvételi szerződés

    1. Az adásvételi szerződés (ajánlat) megkötésére tett javaslat a megajánlott áru eladó általi elhelyezése a weboldalon. Az eladó és a vevő közötti szerződéses jogviszony a megrendelés elfogadásának (elfogadásnak) kézbesítésével jön létre, amelyet az eladó e-mailben küld meg a vevőnek, a vevő e-mail címére. Az így létrejövő szerződést csak a felek megállapodása alapján vagy jogszabályi okok teljesítése esetén lehet megváltoztatni vagy felmondani. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a törvényben meghatározott eseteken kívül az adásvételi szerződés megkötése előtt a rendelést vagy annak egy részét elállja az alábbi esetekben: az áru gyártása, szállítása már nem történik meg, vagy az áru átvétele a gyártótól indokolatlanul hosszú ideig tart, vagy az áru szállítójának ára jelentősen megváltozott. Abban az esetben, ha a vevő a vételár egy részét vagy a teljes vételárat már kifizette, akkor ezt az összeget (jelen esetben a megrendelés eladó általi törlését) visszakapja. Ilyen esetben az eladó jogosult a megrendelést e-mailben vagy írásos üzenetben törölni.

    2. Mielőtt elküldi a rendelést az eladónak, a vevő jogosultellenőrizze és módosítsa a vevő által a megrendelésben megadott adatokat. A vevő a megrendelést a „megrendelés befejezése” ikonra kattintva küldi el az eladónak.

    3. Ha a weboldalon egy adott termék vételárának összege nincs feltüntetve, az adott termék vásárlása iránt érdeklődő kérésére e-mailben megkapja a vételár összegét.

    4. A jelen II.1. cikk rendelkezései mind a fogyasztó vevőre, mind az üzleti vevőre vonatkoznak.

    II.2 Szerződés nem garanciális szolgáltatásra

    1. A garancián kívüli szerviz az alábbi módok egyikén biztosítható:   a) rendelje meg az eszköz ingyenes kiszállítását a Cseh Köztársaságon belüli szolgáltatáshoz a következő oldalon: https://www.espressoservis.hu/Order/CreateOrderForm. A vevő saját érdekében az igényelt árut megfelelő és kellően védő csomagolásba csomagolja, hogy az ne sérüljön meg a szállítás során.
    A készülék átvétele után az eladó visszaigazolást küld a vásárlónak a készülék szervizbe vételéről. A hiba diagnosztizálása után az eladó megküldi a vevőnek a javítási árbecslést, amelyet a vevő visszaigazol.   b) a kávéfőzőt személyesen szállítsa át az EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 392 01 címre. Ilyen esetben a vevő és az eladó a helyszínen köt szerződést.   c) műszaki szakember érkezését rendelje meg a vevőnek az árlistában feltüntetett áron + javítási költségek. Amennyiben a vevő az eladóval vagy annak szakemberével megegyezik a szakember látogatásának időpontjában, és a megbeszélt időpontban nem biztosítja a technikusnak a készülékhez való hozzáférését, úgy az árlista szerinti összegű műszaki vizitdíjat fizet. .   2. Ha a vevő az árut nem garanciális javítás céljából elküldi vagy átadja az eladónak, az eladó diagnosztikát végez, és a vevő ezt követően megtagadja a javítást, a vevő köteles a diagnosztika árát az eladónak megfizetni. 1000 CZK ÁFA és az áruknak az eladótól a vevőhöz történő visszaszállításának költsége legalább 200 CZK, beleértve a ÁFA.

    3. A garancián kívüli készülékjavítás ára 1100 CZK áfával, kivéve, ha az adott esetben ettől eltérő áron állapodtak meg, vagy nem normál karbantartási munkáról van szó. Az eladó a munka terjedelméből adódóan jogosult alacsonyabb árat felszámítani.

    4. A vevő a készülék vevőnek történő visszaküldésekor a készülék átvétele előtt köteles megfelelően ellenőrizni a készülék sértetlenségét és tartozékainak hiánytalanságát úgy, hogy kicsomagolja és átvétel előtt alaposan megvizsgálja a készüléket. Ha a vevő az árut átvételkor nem vizsgálja meg, és/vagy az átadás-átvételi jegyzőkönyvben (fuvarlevélben) nyilvánvaló hiányosságot nem jelöl meg, a készülék sérülésére vonatkozó igényt nem támaszthat.

    5. Azzal, hogy elolvasta a jelen feltételeket, a vásárló megerősíti, hogy az eladó jogosult a javításért díjat felszámítani a készülék részére történő átadásakor.

    6. A jelen II.2. cikk rendelkezései mind a fogyasztó vevőre, mind az üzleti vevőre vonatkoznak.

    III.1 Hibás teljesítésből eredő jogok

    1. A hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925, 2099-2117 és 2161-2174 paragrafusai szabályozzák.   2. Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen azt válaszolja, hogy amikor a vevő átvette az árut:
    a) rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekben az eladó vagy a gyártó leírta, vagy amelyet a vevő az áru jellegére tekintettel és az általa végzett reklámozás alapján elvárt,
    b) az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó annak felhasználására állít, vagy amelyre az áru általában ilyen típusúak használatosak,
    c) az áru minőségében vagy kivitelezésében megfelel a szerződött mintának vagy prototípusnak, ha a minőséget vagy a kialakítást a szerződéses minta vagy sablon alapján határozták meg,
    d) az áru megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak, és
    e) az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.

    3. Ha az áru nem rendelkezik a fent említett tulajdonságokkal, úgy a vevő, fogyasztó és vállalkozó kérheti az áru kijavítását. A jogszabályban meghatározott esetekben a vásárlónak, fogyasztónak és vállalkozónak is joga van az árut kicserélni (ha a hiba csak az áru egy részét érinti, a fogyasztó csak az alkatrész cseréjét kérheti), az áru árengedményre. vételár, vagy elállni az adásvételi szerződéstől. A vevő-fogyasztónak joga van új áru leszállítására vagy alkatrész cseréjére eltávolítható hiba esetén is, ha az árut a hiba kijavítást követő ismétlődő előfordulása vagy nagyobb hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni. hibák száma. Ilyen esetben a vevőt – fogyasztót is megilleti a szerződéstől való elállás joga. Ilyen esetben is a vevőnek - a vállalkozónak csak az áru javítására van joga. A javítás utáni meghibásodásnak ugyanazt a hibát kell tekinteni, amelyet a jótállási idő alatt legalább kétszer elhárítottak, és amely ismételten előfordul.Ha az árut a reklamáció benyújtása előtt legalább háromszor megjavították különböző eltávolítható hibák miatt, úgy tekintik, hogy több hibával rendelkezik.

    4. A vevő - fogyasztó a fogyasztási cikkben keletkezett hibából eredő jogát az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni. Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, úgy tekintjük, hogy az áru már az átvételkor hibás volt, azonban ennek ellenkezőjét az eladó jogosult bizonyítani.

    5. Nem illeti meg a hibás teljesítés joga a vevőt, ha a vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy ha a hibát maga a vevő okozta.

    6. A III. cikkben említett rendelkezések. a szerződési feltételek 2. pontja nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeket alacsonyabb áron értékesítettek olyan hiba miatt, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg; az áruk szokásos használatából eredő elhasználódásáért; használt áru esetén a használati vagy elhasználódás mértékének megfelelő hibáért, amely az áru vevő általi átvételekor volt, vagy ha ez az áru természetéből következik, vagy a III. .2, 5. bekezdés.

    III.2 Reklamáció részletes feltételei


    Áruk reklamációja esetén a vevő köteles jótállási jegyet bemutatni. Ha a szóban forgó árura nem állítanak ki jótállási jegyet, a vevőnek be kell mutatnia egy adóbizonylatot, amely igazolja, hogy a vevő az árut az eladótól vásárolta meg. Ha a jótállási jegyet nem mutatják be, ill adódokumentum, benyújtva, és még ha a vevő nem is igazolja az áru eladótól való megvásárlását, az eladó nem köteles a követelésnek eleget tenni.
    Az árun vagy annak csomagolásán a kézbesítés során keletkezett nyilvánvaló sérüléseket a fuvarozóval haladéktalanul meg kell oldani és az eltéréseket a szállítási jegyzőkönyvben (fuvarlevélben) rögzíteni kell. A vevő nem köteles átvenni az ilyen árut a fuvarozótól. Ha ennek ellenére átveszi az árut, késedelem nélkül értesíti az eladót az észlelt sérülésről. Az áru átvétele előtt a Vevő köteles megfelelően ellenőrizni az áru sértetlenségét és tartozékainak hiánytalanságát úgy, hogy kicsomagolja és átvétel előtt alaposan megvizsgálja az árut. Az áru vevő általi átvételének pillanata az a pillanat, amikor az áru sérülésének kockázata az eladóról a vevőre száll át. Ha a Vevő az árut az átvételkor nem nézi meg, és/vagy az átadás-átvételi jegyzőkönyvben (fuvarlevélben) a nyilvánvaló hibákat nem jelöli meg, úgy a jogszabályban előírt esetek kivételével nyilvánvaló hibákért nem támaszthat igényt.
    A vevő jogosult az áruval kapcsolatos reklamációt írásban megtenni az EspressoServis s. r. o., székhelye. 58, 392 01 Állatkert.
    A reklamációval együtt a vevő elküldi az árut az eladónak. A vevő saját érdekében az igényelt árut megfelelő és kellően védő csomagolásba csomagolja, hogy az ne sérüljön meg a szállítás során.
    A termék hibáiért való felelősség különösen nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a hibát vagy károsodást a következő okozta:
    a termék mechanikai sérülése a rendeltetésszerű használat keretein túlmenően,
    a készülék nem megfelelő beavatkozása ,
    természeti katasztrófa,
    elektromos túlfeszültség vagy alacsony feszültség,
    nem rendeltetésszerű használat,
    a használati utasítással vagy a csomagoláson vagy a jótállási jegyen feltüntetett utasításokkal ellentétes használat,
    />az általánosan ismert felhasználási szabályokkal ellentétes használat,
    bizonyíthatóan olyan körülmények között történő felhasználással, amelyek nem felelnek meg a gyártó által közvetlenül meghatározott vagy a környezet hőmérsékletének, porosságának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak. a dolog jellege,
    szakszerűtlen beépítéssel és üzemeltetéssel kimutathatóan,
    ha a benyújtott jótállási jegyen nyilvánvaló adatváltozás jelei mutatkoznak, vagy a termék a jótállási jegyben szereplőtől eltérő sorozatszámmal rendelkezik.
    Az eladó meghibásodási felelőssége nem terjed ki a rendeltetésszerű használatból eredő elhasználódásra, alacsonyabb áron értékesített árura olyan hibára, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg, használt árura a hiba mértékének megfelelő hibáért. olyan használat vagy viselet, amely az áruk vevő általi átvételekor volt.
    Ha a csomag tartalma vagy a vásárlás tárgya fogyóeszköz (pl. elem, akkumulátor, nyomtatófej, projektor lámpa), annak szokásos élettartama normál használat mellett 6 hónap, hacsak nincs kifejezetten másképp jelezve. Ez nem érinti a vásárló-fogyasztónak a törvényben meghatározott jótállási időn belüli áruigénylését. A vevő-fogyasztónak azonban figyelembe kell vennie, hogy a jótállás nem terjed ki az áru, illetve alkatrészeinek rendeltetésszerű használatból eredő elhasználódására, ezért nem téveszthető össze az élettartammal.
    Az eladó a vevő kérésére köteles a hibás teljesítésből eredő kötelezettségeit a vevőnek a jogszabályban meghatározott mértékben írásban igazolni, vagy a jótállási jegyet a vevőnek átadni. A jótállási jegynek tartalmaznia kell az eladó nevét vagy cégnevét, azonosító számát és székhelyét. Ha a dolog jellege ezt lehetővé teszi, akkor a jótállási jegy helyett elegendő a vevő részére az információkat tartalmazó áru vásárlását igazoló bizonylatot jótállási jegyként kiállítani. A törvényben előírtnál hosszabb jótállási idő megadása esetén a jótállás meghosszabbításának feltételeit és terjedelmét az igénylő a jótállási jegyben határozza meg.
    Minőségi garancia
    A vevő-fogyasztó jogosult élni a fogyasztási cikknél előforduló hiba miatti jogávalí, az áru átvételétől számított huszonnégy hónapon belül. Ha az áru hibája a vevő-fogyasztó általi kézhezvételtől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, úgy kell tekinteni, hogy az áru már az átvételkor hibás volt, kivéve, ha az ellenkezőjét bizonyítják. Már használt áru vásárlása esetén az eladó csak akkor vállal minőségi garanciát, ha a vevő az árut az eladón keresztül rendszeresen szervizeli. Rendszeres szolgáltatás az áru kiszállításától számítva legalább 3 havonta egyszeri szolgáltatást jelent. Ebben az esetben a használt árukra vonatkozó szavatossági idő a vásárló - fogyasztó számára is 24 hónap. Ha azonban a vevő-fogyasztó 24 hónapon belül abbahagyja az áru rendszeres szervizelését, a minőségi garancia csak addig jár, amíg a vevő le nem állítja az áru rendszeres szervizelését. A vevő-vállalkozó esetében a szavatossági idő tizenkét hónap. Ez az időszak 24 hónapra meghosszabbítható, akár használt áruk esetében is, ha ezalatt a vevő - vállalkozó az árut a fent említett időközönként rendszeresen szervizeli.
      A jótállási időszak akkor kezdődik, amikor az árut a vásárló átvette. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel, ameddig az áru javítás alatt állt. Garanciális javítás keretében történő árucsere esetén az eredeti jótállási idő folytatódik.
    Szerződéstől való elállás esetén a vevő köteles a teljes árut az eladónak visszaküldeni, minden tartozékkal együtt.
    Ha a használtan értékesített, vagy az értékesítéskori gyengébb minőségét figyelembe véve kedvezményesen értékesített áru hibás, a vevőt-fogyasztót a jog helyett méltányos árengedmény illeti meg. az áru cseréjére.
    A vevőnek-fogyasztónak a reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az alábbi feltételek együttes teljesülésétől számított 30 napon belül kell kezelnie:
    a vevő reklamációt tesz és
    a vevő a teljes árut leszállítja az eladónak.
    ha az eladó és a vevő-fogyasztó nem állapodik meg hosszabb időtartamban. A reklamáció feldolgozásának határideje a reklamáció benyújtását követő napon kezdődik. Ezen időszak lejárta után a vevőt-fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó. A 30 napos határidő a vevő-vállalkozóra nem kötelező, a vevő-vállalkozókkal való kapcsolattartásban a panaszkezelés határideje 60 nap.
    A vevő köteles az eladónak minden olyan közreműködést megadni, amely a meglétének igazolására szükséges. az igényelt hibáról és azt megszüntetni.
     A vevő köteles az árut a reklamációs eljárásnak befejezve átadni. Abban az esetben, ha a Vevő az árut nem hiánytalanul szállítja és annak hiánytalansága a reklamált hiba fennállásának megállapításához és/vagy annak elhárításához szükséges, a reklamáció teljesítésének határideje csak a hiányzó alkatrészek átadásával kezdődik. Addig az eladó nem köteles a követelést rendezni.
    A vevő-fogyasztónak joga van a reklamáció kapcsán felmerült költségének megtérítéséhez, miközben ezeket a költségeket a lehető legalacsonyabbnak kell tekinteni. Ez főként a reklamált áruk feladásának postaköltsége. Ezen költségek megtérítését a vevő-fogyasztónak indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a hibás teljesítésből eredő joga gyakorlására nyitva álló határidő lejártától számított egy hónapon belül kérnie kell. A vevőt - vállalkozót nem illeti meg ez a joga a felmerült költségek megtérítésére.
    Az eladó jogosult megtagadni az áru átvételét reklamáció miatt, ha az áru szennyezett, vagy annak részei szennyezettek, vagy ha az áru nem teljes.
    Az eladó írásban, SMS-ben, e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót a panasz kezeléséről. Ha az árut szállítószolgálat küldte, akkor azt a feldolgozást követően a vásárló címére küldjük.
    Amennyiben a garanciális javítás elvégzésének időpontjától számított 2 hónapon belül nem veszi át az igényelt árut a garanciális javításból, ha az eladó felkéri a vevőt az áru átvételére, a vevő köteles az eladónak 50 CZK tárolási díjat fizetni az áru átvételével járó minden egyes késedelmes nap után. Ez a megállapodás a munkaszerződésekre is vonatkozik.
    E III.2. cikk 1-6., 8., 9. bekezdésének rendelkezései utolsóak bek., 10., 13., 14., 16. és 18. pont a vevőre - vállalkozóra is vonatkozik.

    IV. A szerződéstől való elállás joga a törvényes határidőn belül

    1. Ha az adásvételi szerződés távközlési eszközzel (az online áruházban) jön létre, a vevő - fogyasztó jogosult a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a §-ban foglaltak szerint. 1829. évi kereskedelmi törvénykönyv 1. bekezdése. A szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatvány innen tölthető le: https://www.espressoservis.hu/privacy-policy

    2. Az adásvételi szerződéstől való elállást az előző bekezdésben meghatározott határidőn belül meg kell küldeni az eladónak, és abban a vevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy eláll a szerződéstől.

    3. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vevőnek el kell küldenie az eladó székhelyének címére.

    4. Abban az esetben, ha a vevő a pareláll a szerződéstől, az eladó visszafizeti a vevőtől kapott pénzt (kivéve a vevő által választott áruszállítási módból eredően az áru szállításának többletköltségét jelentő összeget, amely eltér a vevőtől az áruk eladó által felajánlott legolcsóbb szokásos szállítási módja) a vevő adásvételi szerződéstől való elállásától számított 14 napon belül, ugyanúgy, ahogyan az eladó az árut a vevőtől átvette, kivéve, ha a vevő másként rendelkezik. Az eladó az áru vevő általi visszaküldésekor vagy más módon is jogosult a vevő által nyújtott teljesítményt visszaadni, ha a vevő beleegyezik és a vevőt nem terheli többletköltség. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő visszaküldi neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.

    5. Ha a vevő a teljesítés átvételétől számított 14 napon belül él a szerződéstől való elállás jogával, köteles az adásvételi szerződés alapján kapott mindent az eladónak a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül átadni. Ha ez már nem lehetséges (pl. időközben az árut megsemmisítették, elhasználták vagy olyan módon használták fel, hogy az árut nem lehet kihasználatlannak tekinteni), a vevőnek pénzbeli kártérítést kell nyújtania azért, amit nem hosszabb ideig kiadható. Ez a megállapodás különösen arra az esetre vonatkozik, amikor a vevő használja a kávéfőzőt, és ennek következtében a kávégépet nem lehet újként eladni más vásárlónak, vagy ha a vevő kinyitja a kávécsomagot

    6. A Kereskedelmi Törvénykönyv 1833. §-ában foglaltaknak megfelelően az eladó a visszaküldött áru értékének csökkentését alkalmazhatja a vevőnek visszaküldendő vételárra.

    7. A vevő nem jogosult elállni a szerződéstől vagy az áru cseréjét követelni az alábbi esetekben sem: 
    (i) olyan áruk esetében, amelyek gyorsan romlanak, valamint olyan áruk esetében, amelyek helyrehozhatatlanul összekeveredtek más árukkal áruk a kiszállítást követően,
    (ii) olyan áruk esetében, amelyeket a vevő által felbontott, zárt csomagolásban szállítottak, és higiéniai vagy egészségügyi okokból nem lehet visszaküldeni; különösen a kávéra vonatkozik.
    Ez a rendelkezés vonatkozik mind a szerződéstől való elállás esetére a 1829. és azt követő §-ok szerint. polgári jogi, valamint az áru hibája miatti szerződéstől való elállás esetei, ideértve a szavatossági időn belüli (minőségi) hibafelelősség eseteit is.

    8. E cikk rendelkezései IV. ésszerűen kell alkalmazni az építési beruházásra irányuló szerződésre, az alábbi kivételekkel:

    a) a vevőnek nincs joga elállni a munkaszerződéstől, ha a szerződést az eladó az elállási határidő lejárta előtt teljesítette. Az eladó jogosult a javítást a készülék átvételének pillanatában megkezdeni.
    b) a vevőnek nincs joga elállni a munkaszerződéstől, ha a munkára a vevő által megjelölt helyen kerül sor.

    V. Eladási rekord

    1. Az adásvételi nyilvántartási törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett eladásokat az adóügyintézőnél online nyilvántartani; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.

    2. Az eladó az adásvételi nyilvántartási törvénynek megfelelően elektronikus formában, e-mailben küldött nyugtákat, vagy a választott fizetési módtól és szállítási módtól függően papír formátumban állítja ki.

    VI. Adatvédelem

    1. A vevő tudomásul veszi, hogy az eladó csak a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben jogosult személyes adatait kezelni és gyűjteni, amelyeket a vevő a szerződéssel összefüggésben maga ad át az eladónak, és csak a teljesítéshez szükséges ideig. a szerződésből. A vásárló egyéb személyes adatait nem kezeljük. Ez a megállapodás vonatkozik mind a vevőre – vállalkozóra, mind a fogyasztóra, és vonatkozik mind az adásvételi, mind a munkaszerződésekre. Amennyiben a vevő regisztrálja személyét az eladó rendszerében, jogosult a vevő személyes adatainak kezelésére és gyűjtésére a regisztráció befejezéséig tartó időszakra vonatkozóan. A vevő jogosult a regisztrációt bármikor kötbér nélkül megszüntetni. Ha a vevő a regisztrációt megszünteti, de az eladónak a vevő személyes adatait a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben kell kezelnie, az eladó jogosult a vevő személyes adatait a szerződés teljesítéséhez szükséges ideig kezelni.

    VII. A távközlési eszközök használatának költsége

    1. A vevő vállalja, hogy az adásvételi szerződés megkötésekor távoli kommunikációs eszközöket használ. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a vevőnél a távközlő eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vevő maga fedezi. Ez a megállapodás a vevőre – a vállalkozóra és a fogyasztóra – egyaránt vonatkozik, és vonatkozik mind az adásvételi, mind a munkaszerződésekre.

    VIII. Kereskedelmi üzenetek küldése és cookie-k mentése

    1. A vevő vállalja, hogy az eladó áruival, szolgáltatásaival vagy cégével kapcsolatos információkat küld nés a vevő e-mail címére, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy az eladó üzleti kommunikációt küldjön a vevő e-mail címére. A vevő különösen vállalja, hogy az eladó felveszi vele a kapcsolatot szolgáltatási szerződés megkötése érdekében.

    2. A vevő beleegyezik, hogy úgynevezett cookie-kat tároljon számítógépén. Abban az esetben, ha lehetőség van a weboldalon történő vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítésére anélkül, hogy a vevő számítógépén úgynevezett cookie-k kerülnének tárolásra, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja.

    3. A VIII. cikk rendelkezései mind a vevőre – vállalkozóra, mind a fogyasztóra vonatkoznak, és mind az adásvételi, mind a munkaszerződésekre vonatkoznak.


    IX. Záró rendelkezések

    1. A vásárlói panaszok kezelését az eladó a fent említett weboldalon vagy az info@espressoservis.hu elektronikus címen keresztül biztosítja. Az eladó a vevő panaszának kezeléséről tájékoztatást küld a vásárló e-mail címére. Ez a megállapodás egyaránt vonatkozik a vevőre – vállalkozóra és fogyasztóra, és vonatkozik mind az adásvételi, mind a munkaszerződésekre