Keresés
Válasszon kategóriát
    Menü Zárja

    Csere és visszaküldés

    Hogyan járjon el, ha a megvásárolt áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni?

    Ha az adásvételi szerződés távközlési eszközzel (webáruházban) jön létre, a fogyasztó a Polgári Törvénykönyv 1829. § (1) bekezdése értelmében jogosult a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállni. az áru átvételétől számított nap (ha az adásvételi szerződés tárgya többféle árura vagy több alkatrész szállítására vonatkozik, ez az időszak az utolsó áruszállítás átvételének napjától kezdődik). Az adásvételi szerződéstől való elállást az előző mondatban meghatározott határidőn belül kell megküldeni az eladónak.

    Eredeti termékcsomagolás

    A csomagolás nem a vásárlás tárgya vagy része a megvásárolt terméknek. Felpróbálhatja az árut, de nem lehet nyilvánvaló kopás. Figyelembe kell venni az EspressoServis s.r.o. költségeit. az eredeti állapot helyreállításával, és ami fizetési kötelezettséggel járhat. Tekintettel az áruk sokféleségére, ezek a költségek eltérőek lehetnek, és egyedileg kezelik őket. Ezek a költségek ezután levonhatók a visszaküldött áru összegéből.

    A promóciós termékeket akkor is megtarthatja, ha visszaküldi az árut.

    Az áru visszaküldése – küldéssel

    Ha a termék nem felel meg Önnek, nem kívánja másik termékre cserélni, ezért küldje vissza az alábbi címünkre: EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201, Czech Republic. Kérjük, hogy a visszaküldött árut jól csomagolja be, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. A termék visszaküldését a fogyasztó saját költségén végzi el.

    Csatolja be a vásárlást igazoló dokumentum másolatát, és közvetlenül jelezze rajta, hogyan kéri az áru visszatérítését – akár számlára történő átutalással (ebben az esetben adja meg közvetlenül a számlaszámát), akár a fizetés GoPay segítségével történő törlésével.

    Árucsere – küldéssel

    Ha valamilyen oknál fogva a kiszállított áru nem felel meg Önnek (rossz terméktípust választott stb.), akkor küldje vissza a következő címünkre: EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201, Czech Republic.

    Csatolja be a vásárlási bizonylat másolatát, és írja rá közvetlenül, hogy pontosan mire szeretné kicserélni az árut: terméknév, darabszám (vagy e-shop termékkód).

    Az árut kicseréljük Önnek, és azonnal elküldjük. A termék visszaküldését a fogyasztó saját költségén végzi.

    Visszatérítés – szállítással

    Az áruért és a postaköltségért (amennyiben a teljes megrendelés visszaküldésre kerül) a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül, az Ön bankszámlájára utaljuk az összeget.

    A legegyszerűbb és leggyorsabb visszatérítési eljárás a GoPay átjárón keresztül történő fizetések esetén. Ha a fizetés a GoPay fizetési átjárón keresztül történt, akkor elegendő a „kérem, térjen vissza GoPay-en keresztül” megjegyzést. A befizetés a feldolgozástól számított kb. 3 munkanapon belül visszakerül ugyanarra a számlára, amelyről megterhelték.

    Az áruk küldésének címe:

    EspressoServis s.r.o.

    Zvěrotice 58
    392 01 Soběslav
    Czech Republic

    Soha ne küldje vissza az árut kiszállításkor! Ezeket a küldeményeket nem fogadjuk el, és visszaküldjük a feladónak.